اس ام اس سرکاری
نوشته شده توسط : HESSAM
بچه شامپانزه از پدرش پرسید پدر چرا ما اینقدر زشتیم؟ پدرش جواب داد غصه نخور پسرم باید قیافه اونی که الان داره این پیامکو میخونه ببینی

...

من تو گوشیم کلی اس ام اس خنده دار دارم که اگه بخوام همشون رو برات بفرستم کلی طول میکشه پس فقط یدونه کوتاهشو بهت میدم!
(( تو خیلی خوشگلی))

...

لطفا یکی از روزای زیر رو انتخاب کن:
شنبه - یکشنبه - دوشنبه - سه شنبه - چهارشنبه - پنجشنبه - جمعه
از این به بعد حداقل همون یه روزو تو هفته برو حموم چون من نمیتونم بوهای بد رو تحمل کنم

...

چشماتو یه دقیقه ببند و درباره خودت فکر کن:
.
.
.
.
.
.
تبریک میگم تو یه دقیقه از عمرتو بخاطر یه احمق تلف کردی

...

ه سراغ من اگر می‌‌آیی نیا! اعصاب ندارم توام گیر میدی! میزنم شل و پلت می‌کنم بعد میگی‌ طرف اخلاق نداره!

....

ادامه مطلب بخونید




:: بازدید از این مطلب : 436
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: